Račun za električnu energiju se sastoji od više stavki čija objašnjenja možete pronaći u nastavku.
Dovoljno je da izaberete kategoriju i grupu kupca i unesete odgovarajuće energetske veličine utrošene u jednom mjesecu. Detaljnije o kategorijama i grupama kupca možete pogledati u dijelu Kategorije kupaca.
Da bi ste imali uvid u stanje računa odnosno iznose računa i uplata za električnu energiju za objekte koje želite, potrebno je da se prijavite, odnosno registrirate ukoliko nemate svoj EPBiH korisnički račun.
Stanje računa možete pratiti za jedan ili više objekata (kuća, stan, vikendica, poslovni prostor).
Nakon što izvršite registraciju i prijavu korisnika, u dijelu Moja mjerna mjesta, možete definirati svoje korisničke račune i dobiti pregled računa i uplata za sve korisničke račune koje ste definirali.
Kupci iz kategorije "domaćinstva" plaćanje računa za električnu energiju mogu izvršiti, bez provizije, na svim naplatnim mjestima BH Pošte.
Plaćanje računa za električnu energiju, sa provizijom, moguće je putem svih ovlaštenih organizacija za obavljanje platnog prometa tj. putem poslovnih banaka (šaltersko i klasično elektronsko bankarstvo).
E-PLAĆANJA
Za korisnike e-računa, omogućeno je plaćanje bez provizije i putem elektronskih uplatnica u sljedećim bankama:
ASA – ClickPay
BBI - E-režije
NLB banka - Plaćanje računa
Raiffeisen Bank - Režije na klik
Sparkasse Bank – Plati račun-e
UniCredit Bank - E-uplatnica
Union banka - eRAČUN
ZiraatBank - e-Računi
Naime, prijavom na neku od navedenih usluga, EPBiH šalje banci iznos sa računa, a banka popunjava kompletan nalog za uplatu sa svim pripadajućim podacima. Nalog se šalje korisniku prvog petka nakon izdavanja računa, a plaćanje se vrši jednostavnim odobravanjem naloga. Ove usluge su potpuno besplatne, a fizička lica koji su korisnici e-računa su oslobođeni i bankarske provizije.
Navedena usluga je dostupna i klijentima Intesa Sanpaolo banke koji račune za električnu energiju mogu plaćati putem usluge "e-plati", uz redovnu bankarsku proviziju.
U okviru promocije elektronskog plaćanja, omogućena je i usluga plaćanja putem trajnog naloga sa varijabilnim iznosom pri čemu se sa transakcijskog računa korisnika, svakog mjeseca skida iznos sa posljednjeg računa za električnu energiju. Više o ovim uslugama možete saznati u Sparkasse i UniCredit Bank.
Pored navedenih usluga, kupci koji račune primaju elektronskim putem, svoje račune za električnu energiju mogu platiti bez troškova provizije i putem mobilne aplikacije HuHu koja podrazumijeva kartično plaćanje računa.
KARTIČNA PLAĆANJA
Plaćanje računa za električnu energiju je moguće vršiti i kartičnim putem, registracijom na mobilnu aplikaciju HuHu. Za plaćanje putem HuHu aplikacije je dovoljno posjedovati bilo koju platnu karticu, a plaćanja su omogućena i za korisnike iz inostranstva. Također, moguće je izvršiti i prijavu za više mjernih mjesta. Prvog petka nakon izdavanja računa za električnu energiju, u HuHu inboks stiže unaprijed popunjena uplatnica, već spremljena za plaćanje. Također, u slučaju potrebe za korekcijom iznosa, ponuđena je i opcija izmjene. Za prijavu na navedene usluge potreban je samo broj reference tj. broj posljednjeg računa za električnu energiju. |
ELEKTRONSKO BANKARSTVO
Osim usluga e-plaćanja, poslovne banke nude
mogućnost plaćanja putem standardnih elektronskih uplatnica. Ovisno o
interfejsu internet ili mobilnog bankarstva, osnovni podaci za unos su
sljedeći:
1. Naziv
primaoca: - Upisati ime Područja
snabdijevanja kojem pripadate (Područje snabdijevanja Bihać, Mostar, Sarajevo,
Travnik, Tuzla ili Zenica)
2. Adresa
primaoca: Upisati
adresu Područja snabdijevanja kojem pripadate
3. Transakcijski račun primaoca: Upisati broj računa banke u kojoj imate tekući račun ili već naznačeni transakcijski račun
4. Iznos: Upisati iznos za plaćanje računa ili, po potrebi,
korigovani iznos
5. Poziv na broj i/ili Svrha plaćanja: Upisati „referencu“ tj. broj računa
BROJEVI TRANSAKCIJSKIH RAČUNA
INSTRUKCIJE ZA PLAĆANJE RAČUNA ZA ELEKTRIČNU ENERGIJU U INOSTRANOM PROMETU
Plaćanje računa za električnu energiju je moguće izvršiti u eurima na naš devizni račun kod UniCredit Bank d.d. Mostar:
Naziv banke | UniCredit Bank d.d. |
Adresa banke | Kardinala Stepinca bb, 88000 Mostar, Bosna i Hercegovina |
BIC | UNCRBA22XXX |
IBAN | BA393383204890664058 |
Primalac uplate | JP Elektroprivreda BiH d.d. Sarajevo |
Troškovi transakcije | OUR |
Na temelju (svrha uplate) | Obavezno upisati broj računa za električnu energiju ili broj reference sa uplatnog naloga koji je sastavni dio računa za električnu energiju |
VEZANE VIJESTI:
HuHu: Novi način plaćanja koji te štedi
INTESA SANAPOLO: e-Plati uputstvo
VIDEO: Kako ugovoriti e-uplatnicu putem m-ba usluge UniCredit Bank za račune EPBiH?
VIDEO TUTORIAL: Kako ugovoriti eRežije u BBI banci?
EPBiH i BH Pošta: Plaćanje računa bez provizije u 45 općina
Plaćanje bez papira za korisnike e-računa
Prijava na uslugu e-račun može se izvršiti na sljedeće načine:
info.edbi@epbih.ba - područje snabdijevanja Bihać,info.edmo@epbih.ba - područje snabdijevanja Mostar,info.edsa@epbih.ba - područje snabdijevanja Sarajevo,info.edtr@epbih.ba - područje snabdijevanja Travnik,info.edtz@epbih.ba - područje snabdijevanja Tuzla,info.edze@epbih.ba - područje snabdijevanja Zenica.
Dostava računa za električnu energiju putem e-maila počinje od prvog narednog obračunskog perioda od dana podnošenja zahtjeva.
Izmjena e-mail adrese za dostavu računa ili odjava usluge e-račun može se izvršiti putem korisničkog naloga na portalu epbih.ba ili na šalterima informacija pripadajućeg područja snabdijevanja.
E-račun Elektroprivrede BiH – sigurnost, zaštita okoline, štednja Vašeg vremena!
Prijavom na uslugu SMS stanje računa, kupci imaju mogućnost pristupa informaciji o stanju računa za električnu energiju, a bez odlaska u poslovnice Elektrodistribucije.
Informacije o stanju računa se odnose na mjerno mjesto na koje je usluga prijavljena, te na posljednji obračunski period.
Prijava na uslugu SMS stanje računa se može izvršiti slanjem SMS poruke na broj 091 116 200 iliputem korisničkog računa na web portalu (u segmentu Moja mjerna mjesta – E-Usluge). Uputstvo za prijavu i provjeru stanja računa slanjem SMS poruke možete preuzeti ovdje, a Uputstvo za prijavu na uslugu SMS stanje računa putem korisničkog računa na web portalu možete preuzeti ovdje.
Kupac na jednom broju mobitela može prijaviti uslugu za više mjernih mjesta. S druge strane, na jednom mjernom mjestu može biti prijavljena samo jedna usluga (jedan broj mobitela).
Cijena SMS poruke je jedinstvena za sva tri bh. operatera i iznosi 0,10 KM + PDV.
Uputstvo za prijavu i provjeru stanja računa slanjem SMS poruke |
Uputstvo za prijavu na uslugu SMS stanje računa putem korisničkog računa na web portalu |